Saturday, January 12, 2013

KAPEED ALREADY THERE LARRRR BRO!! WHERE IS BIJAN??


Hehehehehehehe.....!!

11 comments:

Anonymous said...

Tak faham betul aku. Ni perhimpunan apa pulak ni? Perhimpunan shamsidar? Kenapa nak berhimpun pulak? Berani kerana benar. Kalau betul takde skandal dgn abg nuar, nyatakan dgn berani dkt mahkamah. Berhimpun tak tentu pasal menghalang proses mahkamah apa citer ni? Shamsidar dipanggil sbg saksi, bukannya tertuduh. Betul tak bos?

Anonymous said...

Berani krn benar, takut krn salah. Aku pun nak tau jugak betul ke shamsidar ni ada skandal dgn abg nuar. Biarkan jelah proses mahkamah berjln dgn adil. Tak perlulah buang masa berhimpun mcm org jahil ni

Anonymous said...

biulnya, sapa kata ini himpunan samsidar.

Anonymous said...

ujian DNA kan dah dibuat dan didapati negatif. kes ini dah selesai. jangan ungkit lagi

Anonymous said...

mana ada pencacai umngok yg cerdik mengulas..dua ekoq kt ataih tu banggang sampai ke sudah

Anonymous said...

Anon 508, baguslah ko percaya pada keputusan dna. Emm.. Keputusan dna air mani abg nuar ada dlm dubur saiful tu kita nak percaya jugak ke bos?

Anonymous said...

percaya....aku ambik dna ko letak kat buntut orang utan...ko percaya x ko yang kongkek orang utan?....kononnya soalan ko ni cepu mas abih laa....

Anonymous said...

Anon 143, jgn lah marah2 nanti cepat tua.. He.. He..

Anonymous said...

Anon 143, so kiranya hebat jugak abg nuar ni, air mani bersepah-sepah sampai ada org blh letak dlm dubur saiful. Emm.. Nak tanya sikit, abg nuar 'sepah'kan air mani dia dkt sapa? Dkt china doll ke?

Anonymous said...

Alahai, DNA dgn air mani pun tak reti nak bezakan.

Anonymous said...

Anon 1004, seriusly ko tak tau dlm air mani ada dna? Naive nyer.. Patutlah asyik kene kelentong dgn abg nuar je..