Friday, May 3, 2013

Saiful guna teknik ni ghupenye yob...Haha!!



Perhatikan minit ke 1:03 (di bawah tu) ... Tengok mat paki tu langgor dia, tak goyangpun dia ya...Hehe!!

13 comments:

wanjamak said...

min 1.03. kan bergoyang tu. bodoh punya blogger

Anonymous said...

Kalau sekali pun benar, kenapa sekarang, tinggal 2/3 ahri lagi nak mengundi baru sebarkan...
Fikir-fikir kan lah....

Anonymous said...

Tinggi sangat ke si Saifol ni? Orang yg lalu belakang dia semua rendah-rendah termasuk si Paki tu.

robertocarlos said...

Sayfool ni memang tinggi.. patut dia dia boleh je siku Anwar masa dok liwat dia tu.. sbb Anwar lg rendah. Tp sebb tipu dia pun tinggi takde la berlaku.

Reemy said...

Siap botak licin lagi tau...ko orang jangan ketawa ye..Ramai kawan aku yang dah tua tua ni pergi Umrak takde pulak yang balik kepala botak licin macam siEpol ni.

Anonymous said...

sy pernah p kemekah, hoi bangang cukup-cukup lah menipu org....hoi org umno bertaubatlah sbelum benar-benar Allah murka!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Saiful tak penatke jadi baruah umno!!!!!!!!!!xpenat ke buat pembohongan ko ingat kamu sumpah depan multazam ke..lain kali jika nak tipu buat home work.. yg buat vedio ni pun bangang.. sbb tak penah pgi mekahkn.. takut Allah dtgkn bala kat ko org....

siluman said...

X cukup duit lg bro...selera tinggi...so besar kuali...besar ke keraknye...

Anonymous said...

This bugger was not in the scene itself, there was no indication that he was part of the screen, looked funny not good enough idiot. Ada juga insan hina spt ini.

Anonymous said...

Caye je la.. Kesian.. Penat puak2 nie edit video.. Yg penting.. PM baru.. Tak gitu.. Umporno..

Anonymous said...

Typical local web crawler packages include local citation and link building These are two most important things when you are
going to serve you far better than 100 poor quality ones.

It is advisable that you stay clear from this kind of industry must have wide knowledge on anything that has to be used, recycled and used again without sacrificing quality.


My blog :: google seo

Anonymous said...

KLU LA BEDIO SAYFOOL ASS NIE FITNAH..X BETUL..MAMPUS KO SAYFOOL ASS..7 KETURUNAN..!!

Anonymous said...

Aku nak tengok siapa dalam malaysia ni nak terima si saiful laknatullah sebagai menantunya? Kalau kena kat sedara mara aku maka putuslah hubungan aku dengan mereka..